wtorek, 19 czerwca 2012

Gorąco *-*

Witajcie kochani<3 Postanowiłam dzisaj zmienić wygląd bloga ..zrobiłam tam jakiś nagłówek ustawiłam tło na białe ..chyba jest lepiej prawda? :D Dzisiejszy dzień jest amsakryczny ,ale tylko ze względu na ten upał .Lubię jak słoneczko grzeje ,ale bez przesady jak wracałam ze szkoły peirwszą rzeczą jaką zrobiłam to był zimny prysznic <3 Jutro chyba do szkoły nie pójdę z tego co usłyszałam od mamy ^.^ W sobotę chyba nad Żwirownię idziemy z Pati,Wika i jej ojcem i Majką .Trochę popływamy znaczy one ja pływać nie umiem xD Nogi pomocze ,poopalam się, zagramy w badmintona i itp. jeśli pogoda oczywiście będzie ładna :D Teraz ciag le siedzę na Fb. albo różnych photoblogach :333 W szkole było o dziwo miło .Na wf robiłyśmy co chciałyśmy teraz tak codziennie wf będzie wyglądał. Potem matma i przyroda -próby na zakończenie roku , informatyka czyli granie w co komu się podoba ,anglik-graliśmy w państwo,miasto  oczywiście po angielsku masakra hahhaha i na koniec religia -gadałyśmy ciągle z Wiką  o naszym słowniku ,a własnie wczoraj postanowiłyśmy zrobić słownik roksańsko-wiktoriański HHAHAH są tam różne skróty i wgl. np. SH-stupid hoe i wgl. wiele innych .Na dzisaj to juz tyle zostawiam was ze zdjęciem ,które jest stare troche D:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz