piątek, 8 czerwca 2012

Grill^^

Witajcie <3 Dzisaj miałam w miarę normalny dzień .Wstałam ok.12 ogarnęłam się dokończyłam troszku rysunek  i poszłam oglądać telewizję ,a potemm na kompa .O 17 moja mam zadzwoniła po taxówkę i pojechałyśmy po babcię ,a od babci razem w trójkę wybraliśmy się do ciotki.Złożyliśmy życzenia wujkowi;33 Szybko poszłam do kuzyna i zaczęliśmy grać w badmintona ,potem wszyscy razem oglądaliśmy mecz ..szkoda ,że remis ,ale jakoś czułam ,że tak będzie .Jeszcze wcześniej pooglądałam obowiązkowo kilka odcinków Rosario to Vampire Capu2.W dzisiejszym poście obiecałam napisać trochę o swoich ulubionych sklepach ,wiec zaczynam:
New Yorker-mój ulubiony sklep..połowa moich ubrań jest właśnie z tego sklepu.Każdy mój ciuch z Ny jest współpracą marki Fishbone ..mają  świetne ciuchy ..dopracowane,bardzo wygodne.Jest tam dużo ubrań z motywem flag UK i USA . Posiadają też świetne spodenki ,które są bardzo oryginalne.
H&M-sieciówka ,która jest znana na całym świecie .(Posiadam nawet sismy "the sims 2 moda z H&M xD" W tej kolekcji strasznie podobają mi się spodenki ,a z magazynu H&M (który na początku sklepu zazwyczaj jest (jest za darmo) strasznie podobają mi się kostiumy kąpielowy ..Kobieta ,która zrobiła wszystkie zdjecia do tego magazynu ma ogromny talent ..jeszcze nikt mnie tak nie zachwycił. Powracając do ciuchów .Mam ,miałam dużo butów z H&M szczególnie japonek ,które są na kilka miesiecy ,bo szybko się rozwalają ;3 W H&M dużo jest fajnych koszul w kratę .Ostatnio kupiłam zieloną koszulę za 69.90,
Tally Weijl-w tym sklepie zazwyczaj kupuje jakieś sukienki na różne okazje ,eleganckie koszule na rozpoczęcie roku czy coś w tym stylu ,ale zdarza mi się kupić spodenki i bluzki z ciekawymi nadrukami <3
Takko Fashion-co jak co ,ale nie spotkałam się z sklepem ,w którym byłoby tak wiele pięknej biżuterii. jest ona tam dobrej jakości  <3
Z internatewych sklepów lubię Romwe,Japan style. W mojej galerii w Przemyslu jest mało sklepów ,ale jak jestem np. w Anglii w Londynie to chodzę najczęściej do TopShopu *-* albo np. do Primarku ;3333
I to tyle moich ulubionych sklepów moze nie jest ich tak dużo ,ale większość ma praktycznie każdy ciuch wspaniały <3 Chciałam też napisac od razu moje ulubione anime :
Moim numerem jeden jak narazie jest:
-Angel Beats-jedyne anime przy którym poryczałam się jak powalona (ostatni odcinek rozwala i zaczynasz płakać jak nawiedzona)
Do ulubionych anime należą też:
-Shakugan no shana -każdy sezon jest na wysokim poziomie ..naprawdę poelcam obejrzeć <:
-Mashiro iro Symphony
-Toradora
-Death Note
-Kuroshitsuji-1anime ,które obejrzałam świadomie ;]
-Rosario to Vampire
i to chyba tyle bynajmniej reszty nie pamiętam
Teraz po pooglądaniu 2sezonu rosario to vampire zamierzam obejrzeć:
-Shiki
-Ano Natsu de Matteru
-Gift: Eternal Rainbow
-Itazura na Kiss
-Nana
Jak narzie to tyle tego wszystkiego.Przperaszam ,ze ta notka taka długa ,ale chciałam mieć to już z głowy,Następny tydzień będe miała zapracowany ,a w piątek dopiero o 18.30 będe ,bo z rajdu wrócę (10km. o matkoooo)

xoxoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz