poniedziałek, 18 czerwca 2012

Witajcie kochani <3 Dzisaj poprawiłam polaka na piątkę <piona> i jaram się faktem ,że będe miała pasek ,ale babka z matmy 3 na koniec mi dała :< Dobrze ,że mi pasek i tak wyjdzie. Dzień minął w miarę szybko .Na angliku jak zwykle pani prawiła swoje akzania i itp. jakie to dziewczyny z naszej kl. nieodpowiedzialne,chamskie itp. Na wf był opierdaling ,mogłyśmy robić co chciałyśmy .Ja oczywiście wybrałam z Wiktorią funkę siedzenie w szatni na dupie .,a potem słuchałyśmy Nicki minaj-stupid hoe ..strasznie leje z tej piosenki ..z nudów zaczęłam tam tańczyć <hahaha> Potem dwa polaki jakooooś minęły .oczywiście mnie pytała jak już wcześniej napisałam .Zeszyt wkońcu mi oddała .<3  Na dwóch matmach były odpały z Patrykiem ..śmiałam się cały czas ja prdl. xd Potem przyroda ..mogliśmy co dusza zapragnie i wgl. w Kalsie było choelrnie duszno .ledwo co oddychałam ,ale jakoś przeżyłam </3 W piątek wreszcie do fryzjera na 13 ..Wiktoria idzie wtedy co ja to się spotkamy . Włsoy będe ścinała tak jak ma Angela Napierała ..A i będe ścinać swoje długaśne wlosy :D Gdzieś tak do obojczyków chyba .Wkurzają mnie i wgl. za gorąco jest >_< Za 2 lata będą takie same ,więc strat nie będzie .Na dzisaj to juz tyle .mam nadzieję ,ze przeżyje jutrzejszy dzień jakoś . W następnym poscie mozę opisze jak spędzę wakacje ,które zapowiadają się ciekawie <3 PAPAPPA <3
o tak właśnie będe ścinała włosy pozdro :D

2 komentarze: