niedziela, 3 czerwca 2012

Wijtacie kochani! Wczorajj miałam zajebisty dzień <3 Byłam ok.17 z Majką w galerii ..póxniej dołaczyła jej matka z bratem Majki ..bo była impreza z okazji Dnia Dziecka.Przyejchała straż pożarna ,aby dzieciaki mogły wejsć do wozu itp. ;D na ławkach siedzieli panowie ze straży pożarnej i Majki mama zapytała się panów"czy dziewczyny mogą zrobić sobie z panami zdjęcie?" ..My całe zarumione poszłyśmy zrobić zdjęcie z panem on nas objął ..jej mama miała zrobić jedno ładne zdjęcie ,a zrobiła ponad 20 :D Potem poszłyśmy do KFC ..hm..zjadłyśmy wielkie frytki .dwa crushersy o smaku kit kata,Cremies czy coś takiego o smaku karmelu i truskawki ..yhh bardziej najadłam się niż na swoich urodzinach xd Majka ledwo co chodziła :D Dzisaj może mi prześle to zdjęcie ze strażakami i dodam w następnym poście .Po raz pierwszy widziałam jakaś dziewczynę w vansach czarnych ..>_<  Według moich obliczeń bez weekendów,świąt,wycieczki.pozostało 18 dni do końca roku :D Dzisiejszy dzień będzie trochę męczący muszę powtórzyć sobie cały rozdział stary z matmy .i przynajmniej zacząć szkic jakiegoś zabytku Polski , Teraz oglądam powtórkę XFactor i cieszę się ,że wygrał Podsiadło :D Od początku byłam za Eweliną ,ale odpadła szkoda D: Już nie moge się doczekać keidy wreszcie ojciec zamówi mi vansy ,a za rok pewnie kupię creepersy czarne z ćwiekami :3333 Od następnej soboty chyba zacznę biegać ..,kiedyś trzeba zacząć <: Ostatnio zdążyłam pooglądać dwa anime "Toradora" i "Mashiro iro Sympgony" i jestem bardzo z nich zadowolona <3 Teraz zaczęłam oglądać "Rosario to Vampire" i zapowiada się ciekawie .Na dzisaj to już tyle <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz