czwartek, 28 czerwca 2012

o komersie

Witajcie :3 Wczoraj był koemrs :3 I był on normalnie zaisty *-* Ciągle tańczyłam z różnymi osobami z kl. i z klasy A .Nikt się nie kłócił. O_O Tańczyłam zarówno z chłopakami i dziewczynami . W sali czułam się jak naćpana. XD Ledwo co mozna było oddychać ,ale potem otworzyli okna i był luz .Impreze uznaję za udaną .Za niedługo dodam posta jak wyglądałam ,ale narazie nie ,gdyż nie zrobiłam zdjęć ,a za pare dni pan z infy doda na str. szkoły <chyba>  Dzisaj nie wchodziłam na imvu ..nudzi mi sie już tam i wgl. teraz Alexa nie ma i nie będzie jeszcze jutro to są nudy :c Jutro koniec roku szkolnego ..będe ryczała jak pojebana ..będe tęskniła za moimi debilami <3 Mimo kłótni i tak ich uwielbiam ..każdą osobę za coś innego ;-) W niedzielę o 16 ma być Gabi z tego co Monika mi powiedziala .Będziemy czekały koło jej bloku o 15 pogadamy z Moniką o pewnych rzeczach . Jutro jeszcze ma wrócić mój ojciec.A tak o dzisiejszym dniu to tak o 8 poszłam do szkoły sprzedać ksiązki ..sprzedałam 4 podręczniki ,a potem poszłam z Majką do jej chaty (gdzieś tak o 9.45) Oglądałyśmy filmy : "wredne dziewczyny" i "wampiry i świry" ten drugi jakoś bardziej mnie przekonał.Jakby ktoś nie wiedział to mówię ,że jest to parodia Sagi Zmierzch . Jeśli nigdy nie oglądaleś żadnej części to nie zrozumiesz tego filmu <naprawdę> Potem do antykwariatu sprzedać pozostałe 3 podręczniki .O dziwo te brzydsze sprzedałam w szkole ,a te najładniejsze to w antykwariacie . Na koniec wybrałyśmy się do Fiorre ja na shak'a ,a Majka na deser mussli czy coś takiego .Pożegnałyśmy się i wróciłam do domu odpocząć. Pooglądałam odcinek SHIKi.Ja prdl. ile ja jeszcze będe to oglądała .>_< Pozostały mi odcinki : 21, 21.5 i 22 ;-) T_T Jutro chyba pójde się zapytać czy dostałam się do piątki .. o;
xoxo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz