sobota, 16 czerwca 2012

me gusta opierdaling

Witajcie  <3 Wstałam dzisaj o 10.30 myslałam ,ze padnę ,ale chciałam dłużej psoeidzieć na kompie.Wczoraj był rajd ,ale mnie nie było na nim...ZASPAŁAM ,ale i tak nie był podobno jakiś wspaniały ..Zapewne dlatego ,ze nie było mnie xD Pooglądałam jeszcze wczoraj 8odcinków SHIKI .A co do moich ocen na koniec to tak poprawiłam infę i mam 5 na koniec,babka od przyry mnie zakoczyła ..nawet mnie nie pytała tylko porpawiła czwórkę na piątkę XD ,z wf też poprawiłam ,a z polaka z pytania dostałam -5 ,ale w pon. będzie mnie pytała z całego półrocza ..wszystkie definicjee i wgl. <masakra> Teraz sobie piszę z WIktoria o pierogach <WtF> Okej na dzisaj to juz koniec papappapapapapapa <3
http://oi46.tinypic.com/2rfu2c1.jpg
takie zdjecie jakieś dzisaj zrobiłam ,ale coś mi nie chce się dodać ,wiec linczek daje <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz