wtorek, 26 czerwca 2012

Inaczej

Witajcie moi kochani ;-) W dzisiejszym poscie nie będe nic pisała o dzisiejszym dniu .Ale powiem wam ,że pogodziłam się z Alexem w ten sam dzień co się pokłóciłam XD Przed wczoraj tańcząc sobie podczas mycia zębów wpadłam do wanny ^^ <brawo ja> No wiec dzisaj chce wam podać moje ulubione zaspoły,wokalistów i itp.; -) Stanowczo należe do osób ,które słuchają muzyki nie gatunków .Na moim telefonie znajduje się pop,rock,metal,dubstep,hip hop ;-) Do moich ulubionych zespołów mozna zaliczyć napewno Nirvana,Linkin Park, Blink 182, The Blackout , A day to remember , Bowling for soup,Billy talent,the Beatles,od dzisaj Tokio Hotel xD, The pretty reckless , MCR, H.I.M. , Bring me the horizon i wiele innych ..gdybym miała wypisać wszystkie zajełoby to wiele wiele miejsca . W dzisiejszej notce chce też napisać troche o wakacjach 2012. Bedą to napewno niezapomniane wakacje.2lipca przyjeżdża Gabi ,13 już będe ejchała z ojcem chyba anwet wcześniej ,potem Gabi jak wróci z ukrainy ma być prawdopodobnie do końca wakacji *fuck yeah*.Potem na jeden dzień do Krakowa .Pozwiedza sie trochę i oczywiscie zakupy x3 Wpadne przy okazji do sklepu Nounou *-* jak wróce z ojcem od razu co robie to zamawiam vansy ;> Na necie nie będe często ..najwyżej na GG ;3 jakby ktos chciał sobie popisac ze mną to macie numer  : 31309201 . I to już chyba tyle , zostawiam wam zdjecie z przed chwili robione na szybko i taki nieogar X3

           












a tak wogle to jutro mam komers albo comers idk jak to sie pisze X_X Ja nie chce zakładać sukienki T_T

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz