poniedziałek, 11 czerwca 2012

Woah

Witajcie kochani<; Od jakiegoś czasu ciagle siedzę na kompie albo się uczę masakra.W czwartek muszę biegać na 600m. ;OOOO Ale dobra teraz cały czas piszę z martensemm ....taki jeden fajny kolo ,który cholernie mi się podoba poznałam go na photoblogu przez Woah ,Karolnię ,która wystąpiła w surowych rodzicach . dzisaj była masakryczna pogoda .Po powrocie ze szkoły spytałyśmy się fryzjerki ile by kosztowało zrobienie grzywki jaką własnie ma karolina .Koszt od 45-50zł . Mam nadzieję ,że jakoś będe wyglądała. Za niedługo dostaję vansy niebieskie..matka już to potwierdziła i jeszcze przed wakacjami muszę zrobić tą grzywkę ,bo inaczej padnę :X Jutro będe poprawiaal sprawdzian z infy,w środę chyba zgłoszę się do odpowiedzi z polaka,w czwartek będe poprawiała anglika ,a w piątek rajd .oby nie padało ,bo nie pojedziemy ,a ja nie chce historii .Skończyłam wreszcie mój rysunek na konkurs. Jutro chyba zrobie mu zdjecie i pokażę.Zastanawiam się ,aby nie zrobić jakiegoś odpału z Wika w TESCO albo kimś innym xD Też chciałabym jakąś sesje porobić obojętnie z kim może być nawet z księdzem kurwa ._. N dzisaj to juz tyle :
macie linki do ich photoblogów <3
http://www.photoblog.pl/p0lishmartens/profil
http://www.photoblog.pl/woah/profil
Dzisaj bez obrazka ,bo na szybko piszę .Przperaszam :C

2 komentarze: