środa, 13 czerwca 2012

Za niedługo ^.^

Witajciee ^.^ Wczoraj wreszcie poprawiłam sprawdzian z infy z 3 na 4.. Z matmy na koniec jednak będe miała 4 coś mi się zdaje. Jutrzejszy dzień będzie MASAKRYCZNY .Poprawka z :anglika,polaka,przyrody,wf ...ogarniacie ?! Z polaka za dużo nie muszę się uczyć wczoraj kilka lekcji się nauczyłam szybciutko ,bo były krótkie . Z przyrody muszę nauczyć się ze starego ...pierwszego tematu jaki był w 6kl. czyli o różnych miejscach na Ziemi. Z anglika wszystkie słówka od początku roku ,a z wf ..hm...będe najprawdopodobniej rzucała palantówką i biegała na 600m O:::::::::::::::::::::::::::::::::::O Jestem koszmarna w bieganiu na większy dystans ..,ale np. na 50 /60 m. to jestem bardzo dobra .Ale ok koniec już o szkole.Uwierzycie ,że za dwa tygodnie wakacje ;o Moje wakacje napewno będą zakręcone ,gdyż 1lipca Patrycja znowu będzie mieszkała w P-śl i to koło mnie <hahahaha> ,tydzień przed końcem roku wyjadę z ojcem ..i bardzo się cieszę . Od początku tego roku nie mogłam się doczekać keidy wreszcie pojadę ..<3 Później pod koniec lipca ma przyjechać Gabi .Mam nadzieję ,ze nie będzie żadnej kłótni tylko wszyscy razem będą spędzali czas. Jeszcze przed wakacjami będą urodziny Majki.. Mam nadzieję ,że wtedy jeszcze nie wyjadę .Chce byc na jej uro. ..głupio by było jakbym nie była na urodzinach przyjaciółki ..co nie? Teraz sobie spokojnie pisze z martensem i czekam ,ąz Wika będzie dostępna na GG. W rtym tygodniu moge sobie pomarzyć o tym ,że pooglądam anime .A właśnie oglądam już anime "shiki " <: Na dzisaj to już tyle .Idę zalogować się na grze ojca ,aby dał mi święty spokój i nie amrudził przez tel. <3
xoxo
stare zdjecie ..keidyś już to było .Nie mam żadnych nowych zdjęć ,ale może keidyś wkleję swoją fryzurkę nową .Od wczoraj zaczęłam je tapirować i wgl. baj <3

1 komentarz:

  1. Fajne Zdjęcia :]
    Powodzenia w tym poprawianiu.
    Trzymam kciuki <3
    Świetny BLOG ^_^
    wpadnij do mnie *_*
    www.everyday-smart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń